Kundeservice

Jeg vil ikke ha abonnement, kan jeg bestille enkelt produkt?

Produkterne selges kun som abonnement, uten bindingstid. For å ikke motta noen flere pakker må du si opp innen 14 dager fra fakturadato.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøpet ditt innen angrefristen på 14 dager ved å kontakte kundeservice.

Hvordan bestiller jeg og hva koster det?

Du bestiller ved å fylle ut skjema nederst på produktsiden. Under skjema står også prisen oppført sammen med vilkårene.

Hvorfor mottok jeg et produkt etter jeg sendte inn oppsigelsen?

Vita Pura har oppsigelsestid på enkelte produkter for å kunne levere produktene til en god pris og holde kvaliteten, samt at ordrene blir forberedt for utsendelse en stund i forveien. Dette kan medføre at du får en siste leveranse etter du har sendt oppsigelse.

Jeg har ikke fått min ordrebekreftelse, har dere mottatt min bestilling?

Ordrebekreftelse sendes automatisk til e-posten du oppgir i bestillingsskjemaet. Husk å sjekke spam-/søppelmappen i e-posttjeneren. Bekreftelsen kan ha havnet der. Hvis du fortsatt ikke finner ordrebekreftelsen, kan du sende kundeservice en forespørsel, så sender vi deg en kopi.

Jeg bestilte samme produkt to ganger. Har jeg nå to abonnementer med samme produkt?

Det er kun mulig å ha ett abonnement per kunde, per produkt, forutsatt at du ikke registrerte forskjellig informasjon ved de ulike bestillingene, for eksempel navn/postadresse/epost/telefonnummer.

Når får jeg pakken min? Hvor lang er leveringstiden?

Det er inntil to ukers leveringstid for første pakke. Deretter vil pakkene sendes ut slik at du mottar neste pakke før du går tom for produktet. Ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du har spørsmål om bestillingen din.

Jeg har registrert riktig postadresse. Hvorfor kommer ikke pakken frem?

Hvis du ikke mottar pakken, kan det skyldes at posten ikke klarer å levere fordi postkassen er full, låst, ikke merket med navn, eller lignende.

Hvordan betaler jeg for produktet?

Produktet sendes alltid sammen med faktura. All betalingsinformasjon finner du derfor på fakturaen.

Få hjelp med:

  • Retur og reklamasjon
  • Leveringstid
  • Endring av bestilling
  • Spørsmål om våre produkter

Kontakt oss på mail eller telefon, så hjelper vi deg så raskt vi kan!